Oferta edukacyjna

Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, Przedszkole, Szkoła Podstawowa, Branżowa Szkoła I Stopnia, Szkoła Przysposabiająca do Pracy.

Zajęcia specjalistyczne

Bogata oferta zajęć specjalistycznych prowadzonych w naszej szkole. Ciągle rozwijamy się dalej! Zapraszamy!

Ośrodek Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczy

Interdyscyplinarne wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.

Strefa Rodzica

Drogi Rodzicu, Tutaj znajdziesz różnego rodzaju dokumenty oraz informacje związane z nauką Twojego dziecka w naszej szkole.

Stołówka szkolna
Smacznego!

Wniosek o wydanie informacji
o dziecku/uczniu

Wypożyczalnia rowerów
trójkołowych i sprzętu rehabilitacyjnego

Zakładowy Fundusz
Świadczeń Socjalnych

Savoir-vivre, tłumaczone dosłownie z języka francuskiego, oznacza „dobre wychowanie”. Jest to zbiór norm i zasad kulturowych dotyczących zachowania. Jego korzenie sięgają czasów antycznych, gdzie w wielu kulturach istniały określone reguły obyczajowe. W średniowieczu, zwłaszcza w arystokracji europejskiej, savoir-vivre stał się nieodzownym elementem edukacji młodych ludzi. Przez wieki te reguły ewoluowały, dostosowując się do zmieniających się realiów społecznych i kulturowych. Współczesny savoir-vivre, choć zakorzeniony w tradycji, musi również odpowiadać na wyzwania nowoczesnego świata, takie jak komunikacja elektroniczna czy interakcje w globalnej społeczności. Żyjemy w dynamicznym świecie, aby poruszać się po nim z gracją i pewnością siebie, warto znać zasady savoir-vivre’u dostosowane do różnych kontekstów i sytuacji.

Savoir-vivre przy stole

Eleganckie zachowanie przy stole – to konkursowe zadanie z którym zmierzyli się  uczniowie z klas Szkoły Przysposabiającej do Pracy. Uczniowie rozwiązywali kluczowe pytania i wykonywali zadania praktyczne wskazujące na znajomość dobrych manier  i  zasad  savoir-vivre’u przy stole.

Jesteśmy, jako społeczność szkolna, dumni z naszych uczniów, sami popatrzcie, oceńcie, patrząc na zdjęcia. Uczniowie SPP z ZS 3 we Włocławku  wiedzą  jak postępować w różnych sytuacjach społecznych, aby być postrzeganym jako osoba kulturalna i dobrze wychowana.

Gratulujemy zwycięzcom konkursu, wyróżnionym i wszystkim biorącym udział.

I miejsce

A1 –ucz. Filip Seweryniak

C2 –ucz. Angelika Góralska

II miejsce

C2 –ucz. Wiktoria Seweryniak

E1-ucz.Ewelina Muszyńska

III miejsce

A3/G2-ucz.Izabela Holtyn

B2-ucz.Przemysław Laskowski

B2-ucz.Dominik Wieczorek

F2/G1-ucz.Monika Jackowska

Wyróżnienie

A2-ucz.Kacper Bednarek

D2-ucz.Maja Guzierewicz

D3 –ucz.Aleksandra Rosińska

E3-ucz.Paulina Siudzińska

Organizacja i przygotowanie konkursu, zdjęcia: Beata Ziółkowska, Piotr Jachimczak, Aneta Wiśniewska- Koperska, Marzena Chojnowska.

Savoir-vivre, tłumaczone dosłownie z języka francuskiego, oznacza „dobre wychowanie”. Jest to zbiór norm i zasad kulturowych dotyczących zachowania. Jego korzenie sięgają czasów antycznych, gdzie w wielu kulturach istniały określone reguły obyczajowe. W średniowieczu, zwłaszcza w arystokracji europejskiej, savoir-vivre stał się nieodzownym elementem edukacji młodych ludzi. Przez wieki te reguły ewoluowały, dostosowując się do zmieniających się realiów społecznych i kulturowych. Współczesny savoir-vivre, choć zakorzeniony w tradycji, musi również odpowiadać na wyzwania nowoczesnego świata, takie jak komunikacja elektroniczna czy interakcje w globalnej społeczności. Żyjemy w dynamicznym świecie, aby poruszać się po nim z gracją i pewnością siebie, warto znać zasady savoir-vivre’u dostosowane do różnych kontekstów i sytuacji.

Savoir-vivre przy stole

Eleganckie zachowanie przy stole – to konkursowe zadanie z którym zmierzyli się  uczniowie z klas Szkoły Przysposabiającej do Pracy. Uczniowie rozwiązywali kluczowe pytania i wykonywali zadania praktyczne wskazujące na znajomość dobrych manier  i  zasad  savoir-vivre’u przy stole.

Jesteśmy, jako społeczność szkolna, dumni z naszych uczniów, sami popatrzcie, oceńcie, patrząc na zdjęcia. Uczniowie SPP z ZS 3 we Włocławku  wiedzą  jak postępować w różnych sytuacjach społecznych, aby być postrzeganym jako osoba kulturalna i dobrze wychowana.

Gratulujemy zwycięzcom konkursu, wyróżnionym i wszystkim biorącym udział.

I miejsce

A1 –ucz. Filip Seweryniak

C2 –ucz. Angelika Góralska

II miejsce

C2 –ucz. Wiktoria Seweryniak

E1-ucz.Ewelina Muszyńska

III miejsce

A3/G2-ucz.Izabela Holtyn

B2-ucz.Przemysław Laskowski

B2-ucz.Dominik Wieczorek

F2/G1-ucz.Monika Jackowska

Wyróżnienie

A2-ucz.Kacper Bednarek

D2-ucz.Maja Guzierewicz

D3 –ucz.Aleksandra Rosińska

E3-ucz.Paulina Siudzińska

Organizacja i przygotowanie konkursu, zdjęcia: Beata Ziółkowska, Piotr Jachimczak, Aneta Wiśniewska- Koperska, Marzena Chojnowska.

Savoir-vivre, tłumaczone dosłownie z języka francuskiego, oznacza „dobre wychowanie”. Jest to zbiór norm i zasad kulturowych dotyczących zachowania. Jego korzenie sięgają czasów antycznych, gdzie w wielu kulturach istniały określone reguły obyczajowe. W średniowieczu, zwłaszcza w arystokracji europejskiej, savoir-vivre stał się nieodzownym elementem edukacji młodych ludzi. Przez wieki te reguły ewoluowały, dostosowując się do zmieniających się realiów społecznych i kulturowych. Współczesny savoir-vivre, choć zakorzeniony w tradycji, musi również odpowiadać na wyzwania nowoczesnego świata, takie jak komunikacja elektroniczna czy interakcje w globalnej społeczności. Żyjemy w dynamicznym świecie, aby poruszać się po nim z gracją i pewnością siebie, warto znać zasady savoir-vivre’u dostosowane do różnych kontekstów i sytuacji.

Savoir-vivre przy stole

Eleganckie zachowanie przy stole – to konkursowe zadanie z którym zmierzyli się  uczniowie z klas Szkoły Przysposabiającej do Pracy. Uczniowie rozwiązywali kluczowe pytania i wykonywali zadania praktyczne wskazujące na znajomość dobrych manier  i  zasad  savoir-vivre’u przy stole.

Jesteśmy, jako społeczność szkolna, dumni z naszych uczniów, sami popatrzcie, oceńcie, patrząc na zdjęcia. Uczniowie SPP z ZS 3 we Włocławku  wiedzą  jak postępować w różnych sytuacjach społecznych, aby być postrzeganym jako osoba kulturalna i dobrze wychowana.

Gratulujemy zwycięzcom konkursu, wyróżnionym i wszystkim biorącym udział.

I miejsce

A1 –ucz. Filip Seweryniak

C2 –ucz. Angelika Góralska

II miejsce

C2 –ucz. Wiktoria Seweryniak

E1-ucz.Ewelina Muszyńska

III miejsce

A3/G2-ucz.Izabela Holtyn

B2-ucz.Przemysław Laskowski

B2-ucz.Dominik Wieczorek

F2/G1-ucz.Monika Jackowska

Wyróżnienie

A2-ucz.Kacper Bednarek

D2-ucz.Maja Guzierewicz

D3 –ucz.Aleksandra Rosińska

E3-ucz.Paulina Siudzińska

 

Organizacja i przygotowanie konkursu, zdjęcia : Beata Ziółkowska, Piotr Jachimczak, Aneta Wiśniewska- Koperska, Marzena Chojnowska.

 
 
 
 
 
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.