×

Logowanie do Strefy nauczyciela


Zapomniałeś login?


Zapomniałeś hasło?

Strefa Rodzica

Statuty, regulaminy, procedury, zebrania, dzwonki itp... Więcej...

Punkt konsultacyjny

Punkt konsultacyjny dla rodziców i nauczycieli. Więcej...

Jesteśmy na Facebook

Jesteśmy też tutaj!

Zespół Szkół Nr 3

ZSnr3 Zapoznaj się ze wszystkimi typami szkół, które wchodzą w skład naszej placówki.

Wsparcie

Nasz kanał na Youtube!

youtube

Ostatnio na Youtube

Dzień Edukacji Narodowej

17 milionów

Święto ziemniaka

Bicie Rekordu Polski!

Statystyki

Odsłon artykułów:
1897243

Odwiedza nas 62 gości oraz 0 użytkowników.

Misja szkoły

Nasze hasło to: ?Nasza szkoła jest cząstką ojczyzny?. Są to słowa pochodzące z hymnu szkolnego. Pragniemy, aby nas uczniowie mogli rozwijać się poprzez naukę, zabawę, pracę, a poprzez to stawać się pełnowartościowymi członkami społeczności szkolnej, lokalnej i narodowej.

Powyższy cel realizujemy poprzez:

  • Wzajemne uczenie się tolerancji, szczególnie wobec osób dotkniętych niepełnosprawnością,
  • Pielęgnowanie przyjaznej atmosfery dla wszystkich uczniów,
  • Stworzenie warunków do wszechstronnego rozwoju osobistego uczniów ( w wymiarze intelektualnym, psychicznym, społecznym, zdrowotnym, estetycznym, moralnym i duchowym),
  • Upowszechnienie w otoczeniu społecznym modelu naszej placówki jako efektywnego środowiska wychowawczego dla osób niepełnosprawnych.


Placówka nasza nastawiona jest w szczególności na pracę z uczniami, którzy:

  • na skutek obniżonej sprawności intelektualnej, psychicznej i fizycznej nie mogą w pełni rozwijać się w warunkach stwarzanych przez szkoły masowe,
  • przeżywają trudności dostosowawcze i wymagają w związku z tym specyficznego postępowania wychowawczego i dydaktycznego,
  • przeżywają trudności wynikające z dysfunkcji ich rodzin.

Misja naszej placówki określa cel istnienia w środowisku lokalnym.
W swojej misji Zespół Szkół Nr 3 odwołuje się do:

  • Czterdziestoletniej tradycji funkcjonowania placówki i modelu wypracowanego w tym okresie przez zespół nauczycielski i społeczność szkolną,
  • dorobku związanego z integracją jednostki niepełnosprawnej, pedagogów specjalnych, rodziców i pracodawców wokół problematyki związanej z kształceniem specjalnym oraz funkcjonowaniem ucznia niepełnosprawnego w społeczeństwie,
  • obowiązującej podstawy programowej kształcenia ogólnego.