Oferta edukacyjna

Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, Przedszkole, Szkoła Podstawowa, Branżowa Szkoła I Stopnia, Szkoła Przysposabiająca do Pracy.

Zajęcia specjalistyczne

Bogata oferta zajęć specjalistycznych prowadzonych w naszej szkole. Ciągle rozwijamy się dalej! Zapraszamy!

Ośrodek Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczy

Interdyscyplinarne wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.

Strefa Rodzica

Drogi Rodzicu, Tutaj znajdziesz różnego rodzaju dokumenty oraz informacje związane z nauką Twojego dziecka w naszej szkole.

Stołówka szkolna
Smacznego!

Wniosek o wydanie informacji
o dziecku/uczniu

Wypożyczalnia rowerów
trójkołowych i sprzętu rehabilitacyjnego

Zakładowy Fundusz
Świadczeń Socjalnych

Nasze hasło to: "Nasza szkoła jest cząstką ojczyzny". Są to słowa pochodzące z hymnu szkolnego. Pragniemy, aby nas uczniowie mogli rozwijać się poprzez naukę, zabawę, pracę, a poprzez to stawać się pełnowartościowymi członkami społeczności szkolnej, lokalnej i narodowej.

Powyższy cel realizujemy poprzez:

  • Wzajemne uczenie się tolerancji, szczególnie wobec osób dotkniętych niepełnosprawnością,
  • Pielęgnowanie przyjaznej atmosfery dla wszystkich uczniów,
  • Stworzenie warunków do wszechstronnego rozwoju osobistego uczniów ( w wymiarze intelektualnym, psychicznym, społecznym, zdrowotnym, estetycznym, moralnym i duchowym),
  • Upowszechnienie w otoczeniu społecznym modelu naszej placówki jako efektywnego środowiska wychowawczego dla osób niepełnosprawnych.

Placówka nasza nastawiona jest w szczególności na pracę z uczniami, którzy:

  • na skutek obniżonej sprawności intelektualnej, psychicznej i fizycznej nie mogą w pełni rozwijać się w warunkach stwarzanych przez szkoły masowe,
  • przeżywają trudności dostosowawcze i wymagają w związku z tym specyficznego postępowania wychowawczego i dydaktycznego,
  • przeżywają trudności wynikające z dysfunkcji ich rodzin.

Misja naszej placówki określa cel istnienia w środowisku lokalnym.
W swojej misji Zespół Szkół Nr 3 odwołuje się do:

  • blisko dziewięćdziesięcioletniej tradycji funkcjonowania placówki i modelu wypracowanego w tym okresie przez zespół nauczycielski i społeczność szkolną,
  • dorobku związanego z integracją jednostki niepełnosprawnej, pedagogów specjalnych, rodziców i pracodawców wokół problematyki związanej z kształceniem specjalnym oraz funkcjonowaniem ucznia niepełnosprawnego w społeczeństwie,
  • obowiązującej podstawy programowej kształcenia ogólnego.
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.