×

Logowanie do Strefy nauczyciela


Zapomniałeś login?


Zapomniałeś hasło?

Punkt konsultacyjny

Punkt konsultacyjny dla rodziców i nauczycieli. Więcej...

Strefa Rodzica

Statuty, regulaminy, procedury, zebrania, dzwonki itp... Więcej...

Wypożyczalnia rowerów trójkołowych

Regulamin, dokumenty, informacje... Więcej

Jesteśmy na Facebook

Jesteśmy też tutaj!

Zespół Szkół Nr 3

ZSnr3 Zapoznaj się ze wszystkimi typami szkół, które wchodzą w skład naszej placówki.

Wsparcie

Koła zainteresowań

Koła zainteresowańPo zajęciach oferujemy uczniom uczestnictwo
w kołach zainteresowań.

Nasz kanał na Youtube!

youtube

Ostatnio na Youtube

Zakończenie roku szkolnego 2018/2019

Międzyszkolny Turniej Zawodowy

Otwarcie wypożyczalni rowerów trójkołowych

Przyjaźnie dla Autyzmu

Przedstawienie profilaktyczne "Światłocień"

Teledysk na 8 Marca

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych cz.1

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych cz.2

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych cz.3

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych cz.4

Bicie Rekordu Polski!

Statystyki

Odsłon artykułów:
2088334

Odwiedza nas 96 gości oraz 0 użytkowników.

 
Kompleksowa oferta edukacyjna!  NABÓR 2019/2020

Powiatowy Ośrodek Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczy

 

Hazard? Nie dziękuję

Od 4 lutego 2019 roku w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku realizowana jest kampania informacyjno-edukacyjna pn. „Hazard? Nie dziękuję”. Istotny wymiar społeczny kampanii został podkreślony przez Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy oraz Ministerstwo Rozwoju i Finansów, Krajową Administrację Skarbową. Kampanią objęci zostali uczniowie w Zasadniczej Szkole Zawodowej oraz w Szkole Branżowej I Stopnia. Koordynatorami są wychowawca nauczyciel Anna Wasielewska-Sujewicz oraz socjoterapeuta Magdalena Sadowska. Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości społecznej na temat ryzyka związanego z uczestniczeniem w grach hazardowych. Uczniowie poprzez zajęcia mają możliwość lepszego zrozumienia mechanizmu uzależnienia. Ponadto mogą poznać konstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem oraz napięciem.

Istotnym elementem jest także trenowanie umiejętności asertywnego odmawiania. Do uzależnień behawioralnych, w tym do nałogowego uprawiania hazardu mogą mieć skłonność osoby o zaniżonym poczuciu własnej wartości dlatego podczas zajęć uczniowie mają możliwość rozbudzania pozytywnego myślenia, automotywacji do podejmowania wysiłku i działania w kierunku realizacji własnych celów i marzeń.